З 16 січня 2020 року чинності набувають положення статті 32 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»,прийнятого Верховною Радою ще 25 квітня 2019 року. Вони регламентують процес застосування державної мови у сфері реклами, нагадало управління Держпродспоживслужби у Запорізькій області.
Рекламодавці, виробники, розповсюджувачі та споживачі реклами, памיִятайте, що законодавство передбачає:
1. Мовою реклами в Україні є державна мова.
2. У друкованих засобах масової інформації, що видаються однією з офіційних мов Європейського Союзу, допускається розміщення реклами тією мовою, якою видається такий друкований засіб масової інформації.
3. Мовою реклами на телебаченні і радіо є державна мова.
Мовою реклами, що розповсюджується телерадіоорганізаціями закордонного мовлення, телерадіоорганізаціями, які здійснюють мовлення однією або кількома офіційними мовами Європейського Союзу, поряд з державною мовою можуть бути офіційні мови Європейського Союзу.
Особливості використання в рекламі кримськотатарської мови, інших мов корінних народів, національних меншин України встановлюються законом щодо порядку реалізації прав корінних народів, національних меншин України.
Стаття 6 Закону України «Про рекламу» проголошує:
1. Мовою реклами є державна мова.
2. Об’єкти права інтелектуальної власності у рекламі використовуються мовою, якою їм наданий правовий захист відповідно до законодавства про охорону прав інтелектуальної власності.
3. Особливості використання у рекламі мов корінних народів і національних меншин України визначаються законом, що регулює порядок реалізації прав корінних народів, національних меншин України.
Тож Головне управління Держпродспоживслужби попереджує суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність у сфері реклами, про необхідність безумовного дотримання положень цього закону.